1. mars 2010

Takk for meg


Det er ikke så mange som er klar over det, men jeg pådro meg en skade under oppdrag med forsvaret i Afghanistan i 2005. Dette har ført til at jeg har hatt mye problemer med rygg, hode- og nakkesmerter. Skaden har ført til at jeg ikke kan utføre mitt arbeid 100%.

Jeg har forsøkt å komme meg tilbake i fullt arbeid, men nå har kroppen sagt stans. På grunn av dette, så har jeg og Stine bestemt oss for at hun overtar firmaet 100% fra 1 mars 2010. Dette har vært planlagt en god stund, men først nå er det offisielt. Jeg kommer til å ha planlagte brudepar, og være behjelpelig med nettsider, blogg og datasystemer i 2010. Så helt borte blir jeg ikke.  :)

Først og fremst skal jeg konsentrere meg om å fortsette min rehabilitering for å bli tilnærmet 100% frisk. Så skal jeg sette igang med litt etterutdanning. Jeg er på ingen måte ferdig med fotografyrket, tvert imot. :)

Til alle kunder og venner, takk for over fem flotte år! Jeg håper dere vil bruke Studio Vest også på deres fremtidige fotograferinger. Ta godt vare på jentene, og Johan.

Ha en flott senvinter og vår.

Mvh Frank Ruud

6 kommentarer:

Unknown sa...

uff da..lykke til og håper du blir 100% igjen. Mannen min var i Afghanistan 03/04 og jeg får vel si at heldigvis kom han like hel tilbake.

Frank sa...

Takk for det! :)

Jeg hadde meg meg alle delene hjem igjen, men de sitter ikke helt som de skal. :)

Må bare få trent masse, så blir det nok bra…

Henrik Kreilisheim sa...

Masse lykke til, ønsker deg alt godt og god bedring! Bra at du hører på kroppen og tar deg tid til å bli frisk!

Frank sa...

Takk for det. :)

Burde lyttet til kroppen litt før, men det tar tid å synke inn. For mye flesk… Hehe :)

Torunn Godager Skogstad sa...

masse lykke til med opptrening !
også satser vi på en fantastisk Vålenga sesong ;)

Frank sa...

Takk for det! :) Tror sesongen i år blir kanonbra! Ungutta slår til! :)