24. august 2009

Carola & Sigmund







Carola & Sigmund giftet seg i en vakker liten borgerlig sermoni på Ris den 22 august 2009. Deretter lurte jeg dem ut på en liten skogstur, hvor vi tok en del av bildene. Rent bortsett fra at fotografen holdt på å ryke i fossen, så gikk det ganske bra. :)

Har laget de fleste av bildene i sort/hvitt. Det er flere grunner til det. Personlig føler jeg motivene kommer mye mer til sin rett, når fargedetaljer uteblir. Det skal også sies at sort/hvitt bilder ofte blir "redningen" hvis man har litt hardt eller vekslende sollys, som det var her.

På det siste bildet tok jeg frem fargeversjonen. Forsøkte meg på en liten 70 tallsstemning, med motlys, lensflare (gjennskinn i objektivet). Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Håper dere fikk en fin kveld. :)

Ingen kommentarer: